Ivan Korčok minul na kampaň 400 tisíc z povoleného limitu pol milióna eur. Štefan Harabin minul 40 tisíc a ukázal, že aj za málo peňazí vie urobiť vysoké percentá.
„Stratil strašne veľa času, keď rozprával o Pellegrinim. Príliš málo času venuje tomu, čo chce urobiť,” komentuje chyby kampane Ivana Korčoka marketér Pavol Minár. Rozdiel v kampaniach oboch hlavných favoritov je podľa neho úplne jasný. Zatiaľčo Pellegrini zvolil stratégiu, že s Korčokom nekomunikuje a stavia sa do pozície „som štátnik, mám kompetenciu, riešim”, Korčok hovorí o Pellegrinim.
„Pre marketérov je požehnaním, keď hlavný konkurent nekomunikuje. A je chyba upozorňovať na hlavného konkurenta, že nekomunikuje, pýtať sa prečo nekomunikuje, prečo sa so mnou nechce stretnúť. To je svätý grál, ak on nekomunikuje, mám voľné pole, tak ho nebudem vťahovať do hry, nebudem mu zvyšovať znalosť, že ho budem spomínať, ale budem hovoriť svoj prísľub. A to tam Korčok nemá,” dodáva Minár.
Ako Korčok nepochopil, že chodiť vlakom a hovoriť „nie som Fico” nestačí, ako nedokázal využiť kauzu „okuliare”, o tom, či to Harabin dá „na Matoviča” a získa hlasy nahnevaného voliča, ale aj o súboji, ktorý sa odohrá v druhom kole hovoril v relácii TERAZ TAKTO s Ankou Žitnou marketér Pavol Minár.